torstai 11. elokuuta 2011

Because I can.

Mä juoksin just 21,6 kilometriä. Kaks kertaa mun normaalin lenkin. It hurts like hell but damn I'm proud. Oon aina haaveillut tästä. Puolmaratoni. Aika 2h 37 min, aika rauhallinen juoksutahti.
Ei sitä pysty oikeesti noi numerot kuvaamaan millanen koettelemus se on. 15 kilsan jälkeen alkaa särkee nivelet ja reisilihakset alkaa maitohapottumaan.. Mut ei se viel se pahin, viimiset 2,5 km oli kyl puhdasta tahdonvoimaa. Jalat kihelmöi ja oli puutuneet ja joka niveltä särki. Tuntuu ku ois uudestisyntynyt.. Oon liian väsynyt ees menemään suihkuun vielä. Silti hymy ei taltu :) Jes!




Eilen oli kauhee päivä. Iski vaan ahdistus ja ikävä ja flunssa samaan aikaan.. Piti jättää koulu ennen vikan tunnin loppumista, onneks mum tuli hakemaan :) tätä seuras 4h päikkärit.. Seuraavaks tuli masis ja ikävä ja kaikki. Illalla vaan kattelin telkkuu ja söin.. Uni ei tullut ihan heti, ja homesickness kalvasi kovasti. Kirjotin ylös kaikki asiat mitä kaipaan, ja helpotti :) Sitten otin äitin lahjottaman muumipeikon muistikirjan käteen, lusikallisen nutellaa toiseen, kipusin lämpimän peiton alle ja luin. Helpotti :) Tällasta tää vaan joskus on, onneks sitä aina selvii!


Huomenna nään ekaa jätkäkaverii, kahville ja ranskiksille keskustaan parin mahtistytön kaa ja hurjan paljon yleistä hulinaa viikonloppuna ♥

xx

5 kommenttia:

  1. jestas mä oon ylpee susta. OOT NAINEN MAHTAVIN ♥

    VastaaPoista
  2. Kauan meni aikaa ku juoksit?:)

    VastaaPoista
  3. hheeh jei <3

    Hyvä anon ku kysyit! Unohin sen tohon postaukseen pistää :) mutta tosiaan 2h 37 min meni kaikenkaikkiaan.

    VastaaPoista
  4. Hei :) Hyvin mielenkiintoinen blogi, aloin lukea vasta pari päivää sitten :P Itse lähden tammikuussa Melbourneen :) Voisitko kertoa millainen sää siellä on ollut tämän vuoden aikana? Onko ausseilla paljonkin juhlia, sellaista olen kuullut..? Ja minkä järjestön kautta menit? Suvi

    VastaaPoista
  5. Helou! Hehheh, kiitoskiitos paljon :) WOUU ihan mahtavaa! Tänne kannattaa kyl tulla ;) Ja tuut viel ihan sairaan hyvään aikaankin, meinaan sillon on kesä ja lämmin ja loma ja kaikin puolin täydellistä..

    Sen aikaa kun oon ite täällä ollut (reilu kk), on ollut talvi ja sateista ja kylmä. Ei mikään ihanteellinen Aussisää, mut syyskuussa pitäis alkaa kesän saapua ja sitten kaivan uikkarit kaapista ;)
    Jep. Juhlia on. PALJON.
    Ite menin ASSE:n kautta, ja tähän mennessä osottautunut erittäin toimivaksi :)

    xx

    VastaaPoista