sunnuntai 21. elokuuta 2011

“Life is like a roller coaster; you get jerked one way and another, and you never know whats around the corner, but you just have to sit back to enjoy the ride.”

Kuva mun huoneesta otettuna. Ihana ikkuna/ovi!;


Istun just ulkona takapihalla. Kello on jo yli kolmen ja aurinko lämmittää mukavasti jalkoja.. Kevät on tulossa :)
Ens viikon pitäisi olla aika pitkälti aurinkoista ja lämmintä -IHANAA. Tätä on odotettu! Kaikki vaan kaipaa aurinkoa ja lämpöä ja.. rusketusta. Haha!

Viikonloppu oli.. tapahtumarikas. Paljon asioita sattui ja tapahtui, hyviä ja huonoja, fiilikset heitteli.. lopputulos on että kuitenkin selvisin :)

Torstaina liityin vihdoin kuntosaliin. Olin seitsemännessä taivaassa kun sain käyttöön kaverin perhealennuksen kaupungin hienoimmalle kuntosalille.. Kyllä, mä haluan kuntosalin. Mutta silti sopimuksen jälkeen fiilis ei vaan ollut yhtään hyvä. Sopimus sisältää sitoutumisen koko mun ajaks täällä, lähin sali on aika kaukana verrattuna muihin, mulla ei oo ketään frendejä jotka käy siellä ja hinta hyvästä alennuksesta huolimatta on mulle vaihtarina kallis. Tuntuu kuin olisin pakotettu nyt käyttämään paljon uutta ja kallista salikorttiani.. En mä halua mun vaihtarivuodesta sellaista? Kävin lauantaina salilla ja ok, se on upee, parempi kuin mikään missä oon ikinä käynyt. Mutta mä oon tottunut käymään hiukka kämäsillä saleilla ihan vaan salilla käymisen vuoksi. En siks että saisin käyttää uusimman teknologian hiustenkuivaimia. Syyllisyys kalvoi viikonloppuna ja lopulta paine purkautui eilen (la) illalla kun juttelin tän kuntosalikaverin kanssa - sanoi että sopimuksen voi peruuttaa viikon sisällä liittymisestä. HUOJENNUS. Kaipa täytyy kaikki käydä läpi ennenkuin oppii. Kuitenkin mun pitää mennä sinne salille juttelemaan ja purkamaan sopimusta, koittavat varmaan saada mut muuttamaan mieltä ja lopulta käyttäytyvät törkeesti.. mutta pyysin vanhempaa sisteriä tulemaan mukaan, ja hän tottakai lupautui. Mun pitäisi miettiä asiat loppuun ennenkun teen.

Oon vaan niin tottunut hoitamaan asiani! Hoidan omat matkani eri paikkoihin Suomessa aika pitkälti, hoidan omat asiani koulupoissaoloista kavereitten luona yöpymiseen. Nyt oon kuitenkin vieraassa ympäristössä vailla mitään hajua missä mikäkin on.. Mun on pakko olla riippuvainen toisista, ilmottaa aina missä oon ja vaan uskoa et joskus pitää pyytää kyytiä menopaikkaan. Alan jo tottua siihen ja se on osa muutosta, mutta ottaapahan veronsa mun aktiivisen elämäntyyli-luonteesta. Pitää vaan istuu välillä ja sulatella.. Onneks sain hienon perheen joka tukee mua ha ymmärtää et muutoksia pitää käsitellä, sisarukset on parhaimpia :)

BACK TO THE FUN STUFF.

Chris Brown - Beautiful People

Zoe Badwi - Freefallin'

To iltana mentiin bron kanssa keskustaan kuuntelemaan sen kaverin (perhetuttu) bändin esiintymistä.. Mikä loppujen lopuksi oli kaks jäbää soittamassa kitaraa ja laulamassa. Oli ihanaa, istuttiin ja juteltiin ja kuunneltiin livemusaa.. Tutustuin taas moniin upeisiin tuttavuuksiin!





Perjantai meni Ivanan synttäri-illallisella hienossa ravintolassa, jossa otin makoisan välimerensalaatin (rrrakastan ravintoloitten fetasalaatteja!!). Sieltä suunta meni toisen kaverin synttäreille! Paljon kamujen kanssa oloa, eloa ja naurua. Melko aikasin kuitenkin kotiin -väsymys painoi.
La aamulla menin big systerin kanssa aamukahville hänen serkkunsa ja kaverin kanssa - juteltiin niitä näitä, kerroin Suomesta ja siitä miten koulussa menee. Kiva ja rento alku päivälle! PS täällä juodaan ihan sairaasti kahvia!!!
Sieltä suuntasin suoraan kotiin ja kimpsut kasaan, kaupunki kutsuu. Mentiin Phoeben kanssa ihastelemaan keskustaa, ja voi kun sitä ihastelinkin.. Mikä kaupunki ♥
Illalla bron ja nick'in suostuttelujen jälkeen lähdin käväisemään onnittelemassa kaveria synttäreiden johdosta ;)















Tänäaamuna menin ekaa kertaa Camberwell market'iin .. JUMANTSUIKKA kamut hei ei Suomes oo tällasist kirppareist kuultukaan!!! Ihania vaatteita, menin melkein hulluksi huijui sentään! Päivä paistoi ihanasti ja löysin pari tosi kivaa juttua <3






koru oli 2 dollaria;

..ja KÄYTTÄMÄTÖN ZARAN BLESERI 15 dollarii!! ♥


Muuten päivä sit sujuikin nauttien kauniista säästä ja ruuasta kotona.. Jalka on vähä rajottanu tekemisii ja juoksemiset on jäänykki 1,5 viikoks (SHIIIT). Mut ens viikolla jatkuu taas! Kohta alkaa Pirates 3 telkussa, pitääpä lähteä sitä kattomaan. Mun host äiti on iha fiiliksis mun kaa Pirateseist, haha! ♥

“I’ve learned that our background and circumstances may have influenced who we are, but we are responsible for who we become.” — Omer B. Washington

xxx

7 kommenttia:

  1. Sul on hyvän laatusia kuvii niin kannattaa käyttää se hyväks ja laittaa kuvat tänne isoina :)

    VastaaPoista
  2. Ou kiitos! No mä en oikeastaan tiedä miten laittaa isompina.. pistän aina ''suurin'' kuvan kokovalinnaks ja tommosii niistä tulee :) Toki jos osaat antaa yhtään neuvoa niin arvostan sitä ja kuvat tulee isompina!
    xx

    VastaaPoista
  3. toi jakku on ihana! sopii sulle kyl tosi hyvin! :)

    VastaaPoista
  4. Jjauzaa kiitos! Oon ihan in love siihen myös <3 Yks hyvä syy nauttii viel viileist säist et pystyn käyttämään ;) xx

    VastaaPoista
  5. Joo eli siis teet postausta niin paina siintä kuvasta niin siihen johonkin pitäis ilmestyä eri vaihtoehtoja :) en muista enää mitkä ne vaihtoehdot oli ku bloggasin niin kaua aikaa sitte :D

    Mut siis ku postaat,oot laittanu sen kuvan niin sit iha vaa painat kuvaa,siin saa sit kuvatekstiikii laitettuu jos tahtoo!

    VastaaPoista
  6. Oho luin puolhuolimattomasti D: kun otat kuvat ja katselet esim.omalta tietokoneelta niin onks ne normi kokosii ?kuullostaa vähä oudolt jos niist tulee pikkusii anyways o_o

    VastaaPoista
  7. Joo kyl ne ihan tavallisen kokosii noi kuvat on kun omalta koneeltani katon :o mmh, no koitan säätää jotain niiden kanssa niin ehkä saan isompina! x

    VastaaPoista