tiistai 9. elokuuta 2011

“Success is getting what you want. Happiness is wanting what you get.” — Dale Carnegie

Chase & Status ft Delilah - Time

Sain vähän musiikkia veljeltä. Toi biisi on ihana, ja nyt kun katoin musavideon.. jotenkin kosketti :)

VIIKONLOPPU OLI JA MENI.

Mihin sekin oikein meni?

Perjantaina.. perjantaina olin piknikillä ja kotona illan!
Lauantaina oli Samin poikaystävän yllätyssynttärit, oli aivan sairaan hauskaa :) Ekat aussijuhlat, ja tapasin paljon porukkaa. Ihmiset täällä on tosiaan kyllä kiinnostuneita ulkomaalaisista..






..sunnuntaina menin lenkille Helenin (older sister) kanssa. Kunnolla tuli juostua, ja oikeesti tarvitsen kyllä jonkun juoksukaveriksi sillä matka tuntuu silloin niiin paljon lyhyemmältä :)

Kylmät ilmat on tulleet takaisin! :( Ounou.. taas sitä mennään tyylillä "koitan selvitä seuraavalle tunnille jäätymättä kuoliaaksi". Melkein, kheh :D Koulun jälkeen lähdin käymään Phoeben luona Kew:issä, joka on eräänlainen esikaupunki. Paikka oli aivan ihanan näkönen, ja niin oli tyttelin pakastinkin.. Vedettiin huolella juustokakkupaloja ja pakastettuja vadelmia. Ah mikä autuus ♥



Osasin tulla ite takaisin kotiin tramilla ja kävellen! Voin kertoa että se on jo saavutus, sillä alue oli melko tuntematon :D Kuitenkin tämä koettelemus vei voimani, joten kotiin tultua seurasikin 2 h päikkärit B-) (mitä seurasi se ettei uni tullut ennen kello kahta yöllä....). Eikä lenkille menosta ollut hajuakaan, sillä herkullinen päivällinen levitti jo tuoksuaan huoneistoon kun heräsin ♥
Illalla ennen nukkumaanmenoa tajusin, kuinka paljon nyt olen kuntosalin tarpeessa. Alkaa kädet täristä, en mä pysty pelkällä juoksemisella urheiluhimoa tyydyttämään!! Tämän vuoksi on aivann mahtavaa tuntea host bron kaveri, joka työskentelee eräällä sairaan hienolla kuntosalilla.. Hän lupas antaa mulle kaverialennuksensa, joka on tosiaan halvin mitä täällä saa miltään salilta (verraten käyntikertojen määrään). Ja laskeskeltuani tajusin, että sali on itse asiassa halvempi kuin jopa Suomen salini.. Mieluummin mä rahani tuhlaan salikorttiin kun pariin ylimääräiseen mekkoon :) Seriously.

..Mistä pääsenkin seuraavaan aiheeseeni; tarviin salikortin että saan jotain tekemistä! Niin ihanaa kuin täällä onkin olla, joskus viikolla koulun jälkeen yksinkertaisesti tulee vaan tylsää. KAIKKI nuoret on täällä töissä, ja koska mulle ei sellasta etuoikeutta oo suotu, pitää keksiä jotain muuta (kun ei noita läksyjäkään ihan kauheesti oo). Näinollen muutan asumaan salille viikolla ja viikonloppuna nautin elämästä kavereiden kanssa :) Ihanaa saada kutsuja synttäreille ja ravintoloihin kamujen kanssa ♥

OUUU ja sain vaihdttua mun health and human development -kurssin psykologiaan!!! JES, saan siitä varmaan ainakin jotain hyötyä kirjotuksiiin :) Suoraan sanottuna, health on aika turhantuntuista (ainakin mulle).. Viimeisen kk aikana meille on opetettu, miten synnytetään vauva ja miten lapsi kasvatetaan oikein. Videoiden avulla. Tämän lisäksi pitää ottaa robottivauva hoitoon pariksi päiväksi.. Eikä se oo mikään lelu, se itkee ku normivauva ja nauraa ja osaa olla erittäin rasittava kello 3 yöllä kun haluat nukkua (kuuleman mukaan). Eikä tota babyä saa käännettyä pois päältä :)))) Se rekisteröi tasan kaiken minkä teet oikein syötöstä vaippoihin. Huoh onneksi selvisin siitä. (kuvassa Pruen baby)

Bro just tuli tossa kysymään jos haluun lähtee uuden vuoden aikaan sen ja 4 muun jätkän kanssa festareille Melbiin (Fall's Festival). Liput vaan sattuu oleen $500, joten taitaa jäädä haaveeksi toi reissu. Siti pitää ainakin jotkut festarit käydä katsastamassa täällä!!

Onneks mun tyttökamut on viemässä mua kaikkialle, so good so far!

xx

ps. TÄÄ TYTTÖ TÄYTTÄÄ 18 TASAN 3 KK PÄÄSTÄ!

7 kommenttia:

  1. Jos pääset sellaseen konserttiin jossa esiintyy bag raders ni mee kattoo mun puolesta.. Se on ihana aussi bändi </3

    Tolga , ps oon kade xd

    VastaaPoista
  2. OOOuuuuu niiin kivaa lukee sun blogii ku vaikuttaa et kaikki menee hyvin ja oot happy!! :)) Voi jumpe! sun pitää repii rahat jostain et pääset sinne festareil sun veljen kuumien aussi pojujen kaa !!!

    Hahahahah repesin tota vauva juttuu xDD ei juma, oon kuullu tollasest jossain leffois mut en tienny et tollast oikeestikki tapahtuu XD hehe mut nyt ainaki sit osaat hoitaa vauvaa jos vaikka tulis tarpeeseen? :D
    ps. ihan hyvää musaa sun veljes kuuntelee!

    Larpsa! :))))

    VastaaPoista
  3. toi video oli ihan kauhee! :'(

    VastaaPoista
  4. sul on ihana blogi!! :) oon jo tosi pitkään haaveillu vaihtarivuodest australias ja sun blogi antaa selkeen kuvan siitä! ja totta puhut, oon kuvitellu vaihtarivuoden sellaseks ku säki kuvittelit ja ihan erilainenhan se oli! xDDminkä järjestön kautta sä olit YFU:n vai minkä? :)
    Mäki oon muute puoliks saksalaine, meen nyt kesäloman jälkee lukion ekalle :D
    ich wünsch dir viel spass und freunde in australien und hoffe, dass nichts schlimmes passiert! :)))

    VastaaPoista
  5. Haha larre jepjep, totta on toi vauva juttu.. oikeest ku jostai leffast :'D Onneks pääsin siit ku koira veräjäst..... mut muuten tosiaan hyvinhän tääl pyyhkii, välil vähä iksu suomee mut sit taas päivä paistaa :) <3 pus!

    Helou anon, sä joka oot miettiny aussei vaihtaripaikkana! Voin sanoo et kannatan vaihtoo kaikest sydämestäni oikeest jos sust tuntuu et voisit ehkä tykätä siit ja oot sosiaalinen ja tuut toimee ihmisten kanssa ja on varaa lähtee ni kannustan kyl iha täysil! Ei tällast kokemust meinaa muuten saa :) Ja oot hienosti aikasin liikkeelläkin (ite tosiaan tajusin tän viime tammikuussa..)
    ASSE:n kautta ite lähin, tein vähän researchingia ennen ku ilmottauduin sille ja on kyllä menny todella hyvin tähän mennessä :)
    Alles gute für dich auch ! xx

    VastaaPoista
  6. moi, joo aion kyl mennä, ainaki ilmoittautuu :DD menikse haastattelu hyvin, mitä kaikkee sielt kysyttiin ? :) meeksä muute seuraavan syksyn ku tuut taas suemoo lukion tokalle vai kolmannelle? mä aattelin mennä tokal xD sori jos kysymykset ärsyttää, en vaa tunne ketään kuka on ollu joskus vaihto-oppilaana. :DD
    luin muute just yht toista blogii tytöst joka on myös australias ja oli kuvii viel suomen lentokentält ja tällee ja siin yhes kuvas oliki sä! small world! haha :))

    VastaaPoista
  7. Niin sitä pitää ;)
    Joo haastattelu meni hyvin.. Olin aivan hermona, mutta pääasiassa ne haluaa vaan testata et oot sosiaalisesti normaali ja kyvykäs selviimää tosta vuodesta, lähdet omasta tahdostas etkä oo mentaliteetiltas aivan sekasin :D Ite pyrähdän lukion kolmannelle, vikalle vuodelle kun takas pääsen.. kirjotukset hip hei! Pakko alkaa panostaan sillon ja lukeen tosissaan.
    Juueimitään, tääl mä oon vaihtarina vastaamassa kysymyksiin :)
    Jep, täällä oon oppinu et it really is a Small world.
    xx

    VastaaPoista