sunnuntai 9. lokakuuta 2011

Meltdown

OK. Saanko tunkea sormet kurkkuun ja oksentaa mahani ulos ARGH ei voi olla niin uskomatonta takamuksen nuoleskelua siis ihan vaan sanoakseni että noi 17vee tyttelit ottaa päähän täällä välillä niin pahasti EN JAKSA. Kai sitä kaverit tajuu että tykkäät niistä vaikket kirjottaiskaan joka päivä niiden Facebook seinälle et ''rakastan sua babe en ikinä lakkaa rakastamasta sua oot mun kaikki'' -.-- Anteeksi, mutta voisitte kasvaa aikuisiksi.
Tai sitten mä vaan voisin lakata olemasta FB addikti. Jep.

3 kommenttia:

  1. Hei kultsi sul on haaste mun blogissa :)

    VastaaPoista
  2. ää oon jääny koukkuun sun blogii millon tulee seuraava postaus ?:)

    VastaaPoista
  3. Kiitti mims mäpä huitasen ton haasteen kanssa kun ehin!!

    haha ihanata <3 kuka mahtaa olla tää mun salainen ihailija ? ;)

    VastaaPoista