maanantai 24. lokakuuta 2011

Haaste


Säännöt ovat seuraavanlaiset:

- kiittää tunnustuksen antajaa

Kiitoksia Mimi :) Anteeksi että kesti!



- antaa tunnustus kahdeksalle bloggaajalle

Ansku    Essi

Emilia    Aibu

Hanna    Enni
Lotta      Minna

- ilmoittaa näille kahdeksalle tunnustuksesta :)

-kertoa kahdeksan satunnaista asiaa itsestään:

1. Olen todella kaikkiruokainen mutta kananmunan keltuaiset ei oo koskaan menneet alas. 

Onneksi valkuainen on terveellisempi anyway!


2. Käyn pääni sisällä optimismikoulua.
Jos mulla on paha mieli, pysähdyn hetkeksi ajattelemaan että mikä harmittaa.. Kun syy löytyy tai sitä ei yllättäen olekaan, ketutus on helpompi selättää. Pakollistakin ajatella näin vaihtarina ollessa. Minua on myös kutsuttu positiivisimmaksi ihmiseksi ikinä (hopefully in a good meaning!). Embrace life I say ay.





3. Rakastan syvällisiä keskusteluja.
Politiikasta, kulttuurista, uskonnosta, mielipiteistä, elämänkatsomuksesta.. Nörttimäistä mutta äärimmäisen mielenkiintoista.


4. Toisaalta rakastan myös tyhjänpäiväisiä 
ohjelmia ja lehtiä yli kaiken.
Jersey Shore, , OK!, 
Cosmopolitan, InStyle.. U name it. 
Mulla on jo täällä Ausseissa kunnioitettava 
pinkka aikakausilehtiä. Hyviä matikantunnilla.










5. Tykkään lukea fitness blogeja ja oon muutenkin kiinnostunut treenaamisesta/ruokavalioista.
Luen myös välillä kirjoja koskien aihetta.. Ajattelen sanonnan "Keho on sielun temppeli" mukaan. Kuhan tästä lentsuisesta keuhkopöhinästä pääsen eroon niin voisi alkaa myös toteuttaa tota eikä viljellä pelkkiä sanoja, köh :)









6. Olen huono kokki.
Tietty siinä on kyse kiinnostuksen määrästä ja siitä kuinka paljon sitä ruokaa jaksaa laittaa, mutta ei mulla kyllä erityisen paljon kokin taidoilla ole lahjottu. Onnistuin sentään keittämään kanamunan aamulla (huom alussa kattilassa oli 2 mutta möhlin sen toisen). En voi mennä naimisiin miehen kanssa joka ei osaa laittaa ruokaa koska sit mun lapset jää nälkäsiksi, menee Mäkkiin ja tulee paksuiksi.

Sääliksi käy host bro'ta joka niin innoissaan olisi kokelemassa suomalaista ruokaa, onneks löyty toi suomalainen ruokakauppa täältä ni saan sille jossain kohtaa ees ruisleipää ja karjalanpiirakoita.. mmmmmm ruisleipää.... 


7. Osaan vieläkin spagaatin!
En oo venytelly sitä ajatuksella ikuisuuteen!! Mut kokeilen vähän väliä täällä ja ihmeen kaupalla se vieläkin menee.. Vitsi ois ihanaa olla semmonen mummo joka vetää spagun tosta noin, siihen tähtään. Musta tulee GILF. ;)


















8. Oon rakastunut silmittömästi indie-musaan. Siis minä joka tunnetaan suurimpana rock/bilemusa ihmisenä. Bro'lla ja frendeillä on vissiin ollut aika iso vaikutus.

Eilen chillailin tietsikalla ja kuuntelin siinä chillaillessani chillailumusaa. Sit avasin jonkun nettisivun ja pärähti joku Rihannan uutuusbiisi soimaan kovaa.. Sain suurinpiirtein sydärin ja alko joku oksennusefekti tehdä tuloaan, onneksi sain tuon virhevalinnan deletoitua. Mielenkiintoista. Mutta niin halusin tehdä sellasen musajutun joka alkaa soida kun mun blogisivun aukaisee, mutta siihen menikin vissiin 3 tuntia eilen ilman tulosta. Tulin myös johtopäätökseen että itteeni ärsyttää suunnattomasti nettisivut joissa väkisin tungetaan jotain musaa kun omat biisit soi iTunesissa.. Jokatapauksessa päätin jakaa teille mun tän hetken suosikkibiisit.


Chris Garneau - Hands on the Radio
Color of Clouds - The Look
Jeff Hanson - If Only I Knew
Nouvelle Vague - Master and Servant
The Jezabels - Violent Dream
Strangeways - That's the End
The Jezabels - Hurt Me

2 kommenttia:

  1. uu jees! kiitos kivasta kommentista :) Pistänpä tämän seuraavaan postaukseen...

    VastaaPoista