perjantai 15. heinäkuuta 2011

Lead me not into temptation; I can find the way myself. ~Rita Mae Brown

Fiilisbiisi: Machine Gun Fellatio-Girl of my Dreams










- Kuulin tän biisin eilen yhdestä Melbournessa kuvatusta rikos sarjasta.. Tietenki biisi oli jaksossa yhteydessä petolliseen huoraan, mutta.. Tykästyin!
Underbellyn idea on yksinkertaisuudessaan: huumeet, raha, mafia ja huorat :D Mainiota.










Eilen oli aivan ihana päivä! Heräsin kyllä TAAS klo 7 itestäni.. Ehkä ihan hyvä etten nuku puoleen päivään? Helpompi ehkä aloittaa tiistaina koulukin. TAPAAN MUN PERHEEN HUOMENNA!! Hyvä luoja kun jänskätttäää.. Huomenillalla hypätään autoon ja karautetaan MUN tulevalle talolle! Olen niin ilonen että pääsin tohon perheeseen, sillä olen huomannut että he asuvat todella hyvällä alueella Melbournessa ;) vaihtaritki on vähän katkerina toivottanu onnee <3 tui :) Eilen siis. Lähdettiin aamulla kohti Ocean Groven surffirantoja. En voi uskoa että junaliput täällä on niin halpoja! Yli tunnin junamatka maksoi $3,30? Jea ;) Tultiin sitten 12 aikaan rannalle ja saatiin märkäpuvut ja surffilaudat.. Ilma oli todella kylmä, mutta puvun kanssa ei jäätynyt yhtään! Meidän ohjaaja oli superkiva, about 35 ikänen mies :) Päästiin aika pian jo veteen ja kokeileen aaltoja. Vaati voimaa ja sinnikkyyttä ponnistaa aina takasin keskelle aaltoja laudan kanssa kun vesi kerran oli huuhtonut rantaan.. Olen ihan hemmetin ylpeä kun pääsin ekoilla yrityksillä jo laudan päälle ja ratsastamaan vaahtopäällä ;)) Hehkutan nyt tänne, mutta se oli IHANAAA!!! oon niin koukussa!! must tuli sillon surffisielu!! Ihan lopussa sain kiinni oikein saakelin isosta aallosta ja pääsin sen päälle.. Mikä tunne <3 Onneksi koin sen! Nyt vain odotan seuraavaan kertaan :) <3 Kun päästiin rantaan ohjaaja kuvas mun taitoja sanoin "beyond better than average".. TULI MUUTEN HIUKAN HYVÄ FIILIS! hän ei ollut odottanut että päästäisiin laudan päälle vielä tällä kerralla. Taidan olla luonnon lahjakkuus tai jotain köhh ;)))) Kun hymy ja ilo paistoi naamaltani kirkkaammin kun aurinko itsessään niin oraakkelimme lisäsi "you're hooked!".. Yes mister, I AM!!!






Kolme väsynyttä surffariamme jätti 3 aikaan seikkailurannat ja suuntasi takaisin junalle.. Kaikki tyytyväisinä, nälkäisinä ja väsyneinä. Siinä otettiinkin sitten yhdet jos toisetkin torkut <3 Melbin keskustassa käytiin sushilla.. Olen syönyt nyt 2 kertaa sushia täällä,, RAKASTAN SITÄ <3 nammm! Ja se on halvempaa kun suomessa! Ihanaa että mul on kokonaiset 10kk aikaa nauttia siitä :)! Niin siis eilenkin söin tätä japanilaista herkkua kun vierailtiin keskustassa. Dylan maistoi ensimmäistä kertaa! Yllättävää että amerikkalainen tykkäs siitä niin paljon kun hän tykkäs ;)




jänskiä rakennuksia Melbin keskustassa:


Illalla katottiin Chrisin ja Karenin kanssa edellämainittua Melbournilaista rikossarjaa, joka perustuu täysin tositapahtumiin 1995-2004.. Ihan hiton hyvä!! Niillä on eka tuottari, saattaa mennä tää ilta sitä tuijotellessa.. PLUS että pääsen lenkille! JEE! Löysin täydelliset lenkkarit $40 :)

Kohta lähdetään Sheppartoniin meidän 2h/suunta road tripille tervehtimään tuttavan uutta vauvaa ;) Onneksi K ja C tykkää kuunnella nuorten hittimusaa <3 Lots of kisses!





Ps. Kaverit mul on tälle kuvalle suunnitelma..

5 kommenttia:

  1. hei kiva kuolen kateuteen 8O ihanaaaaaaaa en voi ees toivottaaa lisää hauskanpitämist ku teet niin jo! syö paljon halpaa sushii mun puolesta: DD senki natural aussi (hoho pakko viel täälläki)<3

    VastaaPoista
  2. Hahahaha oot nii söppänä <3 kattoo mitä tulevaisuus nyt tuo tullessaan ;)

    VastaaPoista
  3. wouwouwou kataa OMG surffausta!! Munki hostäippä soitti jollekki sen kaverin tytölle joka surffaa ja se lupas et heti ku ilmat lämpenee nii se voi opettaa mua, oon niin innoissani varsinki nyt tän sun postauksen jälkee! ;) ja saatan olla ehkä ihan pikkiriikkisen PALJON kateellinen et pääsit tesmaan sitä jo nyt :D hei muuten saatiin mun phone toimiin ja uus aussinumero on 0432661261 =) pistä vaikka viesti nii saan sunki numeron!

    VastaaPoista
  4. Käy syömässä starbucksis cheese cake, se on taivaaaaallinen...ja ne sushit ON Niilin hyviä ah uh take a way sushi pitäs tulla suomeenki... Mis alueella se sun perhe asuu??

    Olga

    VastaaPoista
  5. Haha hei Hanna iha hiton siistii! Mua ärsyttää vaa se et toi ranta on 2,5h matkan pääs mut.. it was worth it :) Ja sul on private opettajaki! Siit tulee varmaa nii siistii..

    Olga: En oo cheesecakea viel maistanu mut kaippa seki pitää sit tesmiä ;) JA KANNATAN NIIN PAL TOTA TAKEAWAY SUSHIA SUOMEENKI!! oikeest paras keksintö ikinä..

    Mun perhe asuu Camberwellissa :)

    VastaaPoista