sunnuntai 17. heinäkuuta 2011

Happiness is not a state to arrive at, but a manner of traveling.




Purin huulta puoli tuntia tänään iltapäivällä. Istuin autossa ja tuijotin ikkunasta ulos sanaakaan sanomatta. Jännityksen sappi kiersi inhottavasti sisuskaluissa. Pitävätköhän ne musta? Sanonkohan jotain tyhmää? Mitä jos ne onkin ihan perseestä?

Voin auliisti avautua tällä hetkellä vallitsevasta fiiliksestäni: KAIKKI PELOT OLI TURHIA. Äiti on puhelias ja superkiva, sisarukset (tytöt: 15v,22v ja poika: 19v) tosi reiluja ja niin samalla aaltopituudella suht kaikessa kun minä ;) Ottivat heti mukaan perheeseen ja käskivät vaan hakea ruokakaapeista mitä haluan koska haluan.. Tie sydämeen käy vatsan kautta.

Talo on tosi makee, ulkoo näyttää vähän nukkekodilta ja sisältä iso, tyylikäs ja kodikas.. Sain oman huoneen ja oman kylppärin/vessan.. Makeeta :) Ja heillä on beach house myös tunnin matkan päässä! Ja 2 surffilautaaki :) Hih jei

Kaksi koiraa, tosi sulosia tuitui <3


onneksi sain ison vaatekaapin <3


ja kivat ikkunat!

Brian Adams - Summer of 69
Grits - My Life Be Like

Yks mikä on hämmentävää on, että oon pidempi ku kukaan muu mun perheestä :DD Haha tunnen oloni viel pidemmäks ku normaalisti, mutta en anna sen häiritä.. Huomenna mulla on vielä yks vapaapäivä ennen KOULUN alkua. Host äiti opettaa paikkoja ja näyttää missä on mitäkin.. Jänskää!
Odotan tosi paljon koulun alkua. Oon päättäny, että tyttökoulu on TO-SI JEES. Siit tulee hauskaa! Niku jossai leffas ois :D Ku päätän et siit tulee kivaa ja unohtumatonta, ni siit tulee. The only person standing in the way is me, so why would I let her do that?

I'm gonna have fun.

2 kommenttia: